Måndag eftermiddag

Halloj hej!

Helgen har rullat på med jobb, vetrinärvård, kalas, hundvakt och Alla hjärtansdag firande <3

I lördags jobbade jag ett 7-10 pass (nästa lördag ledig, jippie!) sedan åkte jag hem och morgonmyste med Andreas som log kvar i min varma stora säng medan jag slitit i stallet, Angelica lämnade mig en halvtimme så jag fick slita själv igenom hela A-stallet, snyft :'( fast hon fick ta B-stallet minus Ghost box för den tog jag själv (litar inte på Angelicas mock-kunskaper :) skoja (a)

Vi åt iallafall en god frukost senare och sedan åkte vi och handla inför helgens firande och hundvaktande. Efter vi handlat lämnade jag av Andreas hos sig gör jag skulle tillbaka till Ghost och lägga om nytt bandage och ut och gå lite med honom. Såret hade blivit lite finare och var inte infekterat och Ghost tyckte de var jätte skönt att gå en liten promenad i snön.

Efter att jag varit i stallet åkte jag ut på landsbygden till mamma för att duscha och fixa iordning mig ordentligt för jag skulle in till Andreas igen och fira hans pappa som fyllt år. Fick go vegetarisk lasagne och tårta, sedan åkte både jag och Andreas tillbaka till mamma för att vara hundvakt eftersom mamma åkt på kryssning.

Vi tog väll en liten promenad med dem och sedan badade vi bubbelbad och drack cola :D

Avslutade kvällen med melodifestival, popcorn, choklad och cola. Som vanligt sög melodifestivalen och Dogge gick inte vidare :( Den där Molly Sandens pojkvän var ju bara såå gay!


Alla<3dag började väldigt tidigt detta år, redan klockan 8 ville hundarna gå upp, men jag tror jag inte slet mig från sängen fören runt 9 så lite gnäll blev de innan dess. Släppte ut dom en stund gjorde iordning frukost till mig och Andreas. Andreas som låg kvar i sängen lite längre än mig överaskade jag med en ros och ett gulligt kort.

Vi käkade lite frukost, tog en långpromenad med hundarna sedan åt vi lunch, åkte till stallet och la om ett nytt bandage på såret, tog yttligare en promenad med hundarna, badade bubbelbad och sedan lagade jag en underbar god middag till mig och Andreas, skaldjur med pasta så underbart gott <3 Avslutades med en kladdkaka med mashmellows, grädde och små hjärtan. Sedan på kvällen skjusade jag hem Andreas till sig eftersom de varit skola idag och sedan sov jag ensam i mammas läskiga hus ute på landet. Som tur var hade jag en hund på varje sida så jag kände mig rätt trygg ändå<3

Tydligen är jag en helt underbar flickvän så mkt grejer jag fick<3

Eller så är de bara så att jag har världens mest underbaraste och bästaste Andreas som pojkvän<3<3<3


Kolla rosen som är så vacker<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0