Lördag kväll

Asså vill ni veta en sak! De snöar!!!!!! De har snöat i mer än 2månader nu och man längtar verkligen mer och mer efter våren och sommaren. Bara tanken på att slippa ha på sig kängor och dunjacka är verkligen befriande. Till våren ska jag verkligen kosta på mig en snygg och stilren vårjacka. Tänkte satsa på en trenchcoat finns rätt snygga på B-young här i Nortan. Lönen kommer ju nu i veckan samma där med lönen så kanske blir att jag köper en sådan på lovet. Hoppas :D




Denna trenchcoat är från VILA men ack så snygg den också va :D

Idag har jag inte gjort så mycket, Andreas och jag sov lite för länge enligt mig, vet inte hur länge sedan vi sov till 12. Har ju jobbat nästan varje lördagsmorgon så jag har gått upp vid 6. Men iallafalll. Kom lite släkt hem till Andreas och vi åt lite lunchmiddag. Sedan var de dags för mig att åka på årsmöte i stallet. Haha Angelica och jag fick skrattanfall när de visade filmen från julspelet. Men de var ju roligt. Jag fick en liten ... vet inte vad de kallas men jag kom typ 6:a i förra årets poängjakt med Ghost. Aja den ser iallafall ut så här:





Snart börjar Melodifestivalen och en liten filur som är galet snygg kommer komma och titta på de med mig, vem kan det vara?


Jag tror de är Alf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0