Lördag förmiddag

Hej på er alla!

Kan inte skriva ett så långt inlägg nu för jag ska skjusa mamma till busstationen. Men nu på morgonen och förmiddagen har jag jobbat i stallet, med Jossi och de gick jätte bra. De gick bara lite segt att mocka, men på slutet var de full rulle och jag kunde åka 15min tidigare en jag tänkt så de var ju jätte bra :D

Ikväll ska jag och Alfy ut till mamma och vara hundvakt till Nittra och Flora. De blir mysigt med lite pizza och grönsaksstavar med dip och sånt <3 Ska bada bubbelbad också så man får lite värme i kroppen.

Men hurruni det är + grader så snön smälter, nu håller vi tummarna att denna "värme" håller i sig så snön är borta iallafall till påsklovet. Mest för min skull för den 4april kommer de någon duktig hopptränare och ska ha lektion för oss i klubben och de händer lite mer ute på ridbanan än i ridhuset så håll tummarna nu!!!

Ne klockan tickar det är dags att sticka...



Vovvarna vi ska passa idag - Oscar (hunden i mitten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0