Lördag eftermiddag

Usch idag är inte min dag :( Fast det gick bra att gå upp och jobba imorse iallafall. Men det var de som hände efter jobbet som gjorde att hela min dag rasade.

Så just nu känner man sig ganska ful, tjock och äcklig. Pojkvännen har åkt hem och jag får spendera tiden med att vara hemma. Har sagt att jag inte skulle äta här eftersom jag skulle äta hos Andreas, så nu får jag grädda ihop några pannkakor sedan vi middagstid för pappa skulle äta kött, blä. Sedan i min ensamhet ska jag titta på melodifestivalen eller bara sova. Fast jag har typ sovit jätte mycket nu under förmiddagen för att slippa allt och att se mig i spegeln. Idag är de verkigen inte min dag...


Årets första tävling imorgon lockar iallafall :D
Sista tävlingen-09

Kommentarer
Postat av: ponnymamman

Går du på hästgymnasium?

Håller på o samlar lite länkar t olika hästinriktningar på bloggen.

Vill du skriva en liten presentation av din skola så länkar jag gärna t dig!

2010-02-07 @ 02:00:54
URL: http://envanligponnymamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0