Fredag kväll

Fick riktigta sommarkänslor när jag var inne på Halens hemsida och kollade på bikinisar, shit vad fina dom är. Mamma har ju pratat om en resa till Grekland i år så då är det kul att ha nya bikinisar, sedan har jag och Alfy planerat in en vecka till Gotland  i sommar <3


Justee jag har fått sommarjobb :D som städ och service på tio100. Jätte kul verkligen, jag slipper de riktigt gamla människorna. Men jag ska vara tillhands för de som fortfarande är klara i huvudet och kan ta hand om sig själva hygieniskt men som har lite svårt att städa och handla. Så de ska jag göra i sommar, och lönen är fet så jag kommer kanske kunna köpa en ordentlig bil till hösten och det är ju inte helt fel :D


Snart kommer pappa hem då ska vi äta tacos. Andreas kommer och hälsar på också så de blir trevligt <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0