Fredag eftermiddag

Helgen har  äntligen startat!

Startade dagen med att vakna upp med Andreas och de var ju väldigt mys eftersom vi  inte sover med varandra så ofta :(

Åt en rätt storfrukost som var väldigt välbehövd eftersom jag inte skulle hinna äta lunch idag. Först var de hälsopedagogik på morgonen och sedan typ springa ner till bussen och sedan dra till Rimbo och ha häst och stallskötsel. Lektionen idag var jätte bra och vi hade genomgång om olika sjukdomar och daglig visitation. Alltså sånt man kan, så då är de kul och man får verkligen dela sina kunskaper och erfarenheter.

När jag kom hem var jag sugen på att köra bil så frågade pappa om jag fick låna bilen ner och ta ut pengar, bara för att få köra haha!!! Tog en extra sväng och tränade på att parkera lite när jag kom hem för att hålla igång kunskaperna. Hade nästan glömt hur man backade in. Så de var bra att jag tränade.

Ska någondag ta mig ner och fickparkera så jag inte glömmer hur man gör de heller. Lättare att göra de när man inte har brottom och så. För när jag verkligen står där och de bara finns plats där man måste fickpakera kanske allt blir fel. Så träna träna träna.

Snart ska jag äta middag och sedan blir de att ta bilen ner till stallet och hoppträna. Pappa hade varit nere och fixat transporten och fått igång elen igen så de var tur. Anmält mig till söndagens tävling imorse också! Hoppas att de inte kommer mer snö för mamma vill inte köra i alla väder, det kan man ju faktsit förstå, jag tycker inte om att köra när de är halt och tänk med en transport efter... Bara stress kan jag tänka mig!

Efter hopptränningen kommer nog Andreas, han är och tränar skidåkning i backen idag. Men han skulle försöka vara klar med de vid nio så han kommer väll vid tio :D Ska upp tidigt imorgon eftersom jag har 7-10passet imorgon. De braiga med de är att Andreas kommer ligga i sängen när jag kommer hem så då kan jag krypa ner en liten stund efter jobbet :D MYS!!! <3

Undra om man ska ta ner kameran så man kan ta lite stall bilder idag! Känns som bilderna rullar i något slags schema här på bloggen just nu...


  


Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

allt bra idag? :)

kram ♥

2010-02-05 @ 22:00:34
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0