Fredag eftermiddag

Första dagen på lovet, jag sov hos Alfy och vi gick upp relativt tidigt, för jag behövde vara i stallet vid 11 för att hinna rida innan ridhuset blev upptaget och mötet med projektgruppen.

Ridpasset på Ghost gick jätte bra, han jobbade på fint i alla gångarter, vi red igenom LC:1 programmet så nu sitter de inför söndagens tävling och de känns ju jätte bra :D Så vi inte rider bort oss i ridhuset...

Just nu sitter jag bebisvakt till Enya som busar runt, hon kan både krypa och sedan kan hon ställa sig med stöd så de är fullrulle här kan man säga :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, jag vet att de blir tacos och att jag ska kolla på Let Dance och bara ta de lugnt men jag vet inte om jag kommer få sällskap av Andreas eller inte. Men tror han ska åka skidor så kanske att jag blir lite ensam ikväll. Jobbar ju imorgon 7.30-12.30 så vi kan inte sova tsm inatt, men de är ju som sagt lov nu så vi klarar oss <3

Ja får se när mamma kommer och hämtar den här vildingen också men det verkar iallafall bli en lugn kväll i kväll


Enya i höstast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0