Torsdag eftermiddag

Ja har suttit och ätit lite pannkakor, tidig middag kan man säge :D Men har träning klockan 18 och vill inte få håll eller vara vrålhungrig!

Eftersom Ghost har varit som han varit kommer de komma hårdabud när de gäller utrustningen, men har inte bestämt mig hur jag ska göra? Mamma tycker jag ska rida med jaktbettet+martingal. Men tycker de är lite väl hårt eftersom han egentligen inte gjort SÅ farliga grejer. Bara skenat iväg med mig och lite stegringar de senaste dagarna.

Men antingen blir de att jag endast rider med jaktbettet eller tredelat och martingal. Får se hur jag gör. Lektionen är ju ändå inne och så galen kan han väll inte vara nu? Iof vilade han igår men jag red hårt i söndags och måndags, sedan red Anna ut i tisdags.

ÅHHH!!! Imorgon är de studentskiva och de kommer bli fabulous!!!!!!!
Men ni får inte se vad jag ska ha på mig eller kommer se ut... synd :O




Kommer ni ihåg den här låten? Haha den är skön nu när man förstår vad dom sjunger om :O Discovery chanel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0