Tisdag morgon

Har ju sovmorgon på tisdagar så gick upp för ett tag sen. Tänte gå till skolan och äta lunch med pojkvännen, annars skulle jag kunnat sova 1timme till...

Idag är de en sen skoldag. Fast vi får jobba självständigt så jag tänkte sitta till fyra. Sen ska jag ner till stallet och rida Ghosten en sväng i skogen och sen arbeta honom lite på banan. Se om jag tar något/några språng också.

Vi ska även lastträna honom idag igen. Vi har gjort de 2gånger de senaste 2veckorna och allt har gott bra. Men vi har inte stängt in honom. Utan han har fått gott in, stått i transporten, fått godis och gått ut i fronten. I söndags stängde vi bommen bakom också och han reagerade inte eller något så de var bra :D

Snart kan vi nog börja åka på Sara träningarna. Idag ska vi stänga både stänga igen bak och fram och även starta bilen. För när olyckan skedde började han leva rövare redan när mamma startade bilen.

Just nu kommer han få stå smalt med mellanvägg, men pappa har beställt en längrebom så vi kan ta bort mellanväggen. För vi tror att problemet är att Ghost vill åka brett. Det förstår man ju också eftersom dom håller lättare balansen när de får bredda lite... 



Saknar Saras träningar

Kommentarer
Postat av: LEGENDEN

Har du sovit gott inatt? :)

KRAM!

2010-04-27 @ 11:54:35
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Prova att bara bredda ut mellanväggen i bak så har han smalt ifram fortfarande :) Det va jag tvungen att göra med Lukas ;)

2010-04-27 @ 17:00:37
URL: http://hannamalmlof.blogg.se/
Postat av: N

Jättefin blogg, allt bra me dig? :D

2010-04-27 @ 21:31:53
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0