Tisdag kväll

Bloggen kommer lite skyundan men de finns faktist viktigare saker än att sitta och skriva på datorn hela tiden ;)

Idag har jag gått i skolan på eftermiddagen. Har självstudier på tisdagsförmiddagar så satt med svenska läxan så den blev klar. Hade sedan religon och svenska :D Fast svenskan var kortare idag för vi kommer få självstudier några veckor framåt för att göra undersökningar och sedan konstruera till ett tal...


Efter skolan gick jag som lovat hem till Andreas och tog hand om min sjukling, fast jag somnade så jag var ingen duktig nurse. Men efter middagen (pannkakor) blev jag pigg och vi gick en liten promenad i kvälls solen :D




Bild från helgen <3


Köpte fondation svamp och puder idag från Isadora <3 Bäst i test
enligt Veckorevyn (pudret alltså)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0