Tisdag kväll

Känner att jag inte bloggat så fruktansvärt mycket de sneaste dagarna men de beror ju på att tiden inte räckt!


Veckan blir samma som förra veckan fullspäckad men säkert askul ändå :D Ghost kommer få jobba hårt för han har blivit knäpp och fått massa vårkänslor. Så de senaste gånger jag ridit honom sedan jag kommit hem från Gotland har jag åkt av, mindre kul:(

Idag har det varit lite skola på eftermiddagen.  Gick sedan hem till Andreas och myste lite (på torsdag får vi sova tillsammans igen<3). Efter lite tvtittande och mackätande så kom mamma och hämtade mig. Vi åt middag på donken och sedan var de styrelsemöte.

Så dagen har väll inte varit så händelserik. Imorgon är de skola på förmiddagen och sedan ska jag och Andreas på stan och fika även shoppa inför studentskivan på fredag :D Längtar... Sedan ska jag faktist försöka rida Ghost när Andreas åker på träning. För de ser ut som jag varken kommer kunna rida honom fredag eller lördag och det känns inte bra att han får stå 3gånger på en vecka. På söndag är de dressyr :D Anmält mig till LC och LB!

Ne hänga upp kläderna inför fredagen :D och sedan sova?


Puss och kram <3


Älskar dig hjärtat <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0