Söndag kväll

Blir ett snabbt inlägg eller något nu :D Klockan är nästan tolv :S och de är skola imorgon :( Aja kul att träffa vännerna (y)

Det blir en fullspäckad vecka med lite allt möjligt. As fräänt :D Aik har gått upp i Elitserien vilket också är ett stort +. Idag sov vi länge. Fast jag var ute med Oscar på morgonen och sedan kröp jag ner brevid Andreas och somnade om, myys <3

Jobbade idag... Hade hjälp av Michelle och Sofia med att packa höpåsar och ta in hästar. Yeah Massimo och Blomma var jätte duktiga i spolspiltan. Så nu blir de till att alltid ställa dem där när de ska sättas på täcke och av med täcken. Michelle sa att även Marilyn blir snällare när hon står i spolspiltan. Men hon och jag har ju ett eget knep (Marilyn och jag alltså) 

Sedan red jag Ghost, tjejerna plockade fram cavalettis till mig som vi trampade över jätte fint jag och Ghosten. Red för övrigt på uteridbanan och Ghost var jätte fin och mycket roligare att rida där eftersom de fanns lite störningsmoment som han spralla upp sig för. Cyklister, gående och barn :D Han fick även agera barnridningshäst på slutet när mina fans skulle skritta av honom (har man lovat en måste alla få) så jag tror totalt 4st hjälpte till att skritta av lilla Ghost. Men han var snäll <3

I veckan blir de lite plugg de närmaste dagarna. På onsdag ska jag på arbetsintervju på tio100 och på torsdag åker jag till Gotland för att göra ridprov. Kommer hem på fredag och då ska jag fira Andreas med hans vänner :O, nu blev ni förvånade va? ;)

På lördag så fyller Andreas år och jag får honom för mig själv, amen ah nästan :) Eller vi ska ut och äta med hans familj på G, super gott <3 

På söndag är de Björnbärshoppning och Michelle och Lamis pratade om något glitter plakat och hejaramsor :D
Maja ska vara med på Alexis tyckte jag att jag hörde, så får agera lite experthjälp där på framridningen för att ge så många tips som möjligt :D 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

haha, ja du Frida :) det lät som en bra dag ändå ;D

2010-04-12 @ 00:03:43
Postat av: Chanelle

Vad kul! :D

2010-04-12 @ 15:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0