Söndag kväll

Ojojoj vilken helg asså!

Fredagen började med skola. Andreas och jag vaknade väldigt mycket försent. Men jag kom bara 5min försent så de var ju bra :) Gick på hälsopedagogiken. Sedan skjusade jag hem Andreas. Fastnade i kö vid flygis när jag sedan var på väg till andra killen i mitt liv Ghost <3 Red honom en stund. Hade martingal och tredelat och han gick jävligt bra på de (om jag får säga de själv)

Dagen innan red jag på jaktkandaret och då var han lite bakåt i handen men väldigt lydig ändå...

Aja red i ca 45min och sällskapades av Lommarskolans ridgrupp nere på stora ridbanan en stund. Sedan stressade jag vidare till Andreas och fastnade i korsningen från stallet upp på vägen. Men tog mig till Kvistis på 20min. Rekord på en fredag kan man säga. Men pappas brum går verkligen jätte bra. Turbo när jag kör :D

Ah efter att ha hämtat Andreas svängde vi och köpte juice och Billys på lilla coop här i Grind. Brummade vidare till pappa. Duschade och sedan kom syrran för att fixa mig inför skivan.

Gick rätt snabbt, en timme bara. Men hon envisades med att jag skulle ha röda läppar så vi svängde förbi H&M och köpte röttlipgloss...

Kom till Mathias vid rätt bra tid. Förade lite. Mer folk kom. Tog lite kort och skrattade :D

     

Vi gick till havsprien. Fick en fördrick och minglade innan middagen kom. Varm sallad till mig mmm.... och kladdkaka :D

     

     

Sedan blev de sköndans enda in på sena natten måste jag säga :D Stora bilder kommer senare....

Ja sedan i lördags (igår) så vaknade vi rätt tidigt (jag och Andreas asså) men vi gick inte upp fören vid 12 :O Men vi åt lite frukost och sedan var de dags att åka hem till mig och ta hand om min lille vovve <3

Vi gick en promenad och handlade lite godis inför kvällen, åt lunch (kladdkaka med glass) och sedan fixade vi oss inför kvällen. Åt middag hos Andreas farmor och sedan åt vi godis och vilade upp oss...

Idag var de klubb dressyr och de gick jätte bra :D Ghost var fin dagen igenom och vi slutade på e 2:a plats i Lc:n och jag är jätte nöjd med de...

Tyvärr så har mamma fått med sig kameran så inga kort från dagen tyvärr :(


Fin bild från i fredags <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0