Onsdag kväll

Hejhej allihopa :D

Nu har nästan hela påsklovet gått, eller? Ah de är redan onsdag och man längtar inte direkt tillbaka till skolan. Jag har de senaste dagarna underhållit mig med att åka en liten sväng med Galaxy och sedan muppat mig med pojkvännen <3.

Idag tog vi lite sovmorgon och sedan har jag varit i stallet och ridit Ghost. Man märker att snön försvinner i hagen eftersom man får stå 30min och skrapa bort lera från hästen innan man ser vad han har för färg egentligen :D Men de är mysigt att pyssla lite med Ghost. Sedan är han ganska lätt att få ren fast han är vit. Han smutsar liksom ner sig lagom mycket och på lätta ställen. Bäst är ju att vi har spolspilta så benen är ju bara att spola av.

Just nu sitter jag och Andreas och tittar på hockey, eller inte jag då jag bloggar ju ;) Vi har ätit pizza och gått på promenad med Oscar.

Imorgon skulle vi tydligen plugga. Jag ska åka till mamma har jag bestämt imorgon. Måste hämta lite grejer där och har inte varit där på mer än en vecka... Kanske att Andreas följer med också :D

Ne detta får räcka, se om vi ses imorgon <3


En relativt fin bild på oss som delade hytt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0