Onsdag kväll

Godkväll!!!

Ah Jossan har lurat i mig att börja spela ett nytt spel på facebook. Treasure Island och de var verkligen beroende framkallande kan man säga. Men vad gör man inte när ens pojkvän vägrar prata med en för han tittar på hockey :O Åt upp hans chokladkanin först sedan började jag spela. Snart ska jag underhålla mig med att smörja in mig med BUS så brännan är på plats tills på fredag :D

Det snöade idag och de är verkligen ett stort -. Men Andreas och jag hade de jätte trevligt efter skolan och shoppade, gick och fikade och sedan var vi hemma hos honom en stund innan hans träning började....

Imorgon är de skola på förmiddagen sedan ska jag hem till Oscar och ut och gå en sväng. Sedan äta något lätt innan jag åker till stallet och har dressyrlektion för Yvonne (om de fått ordning på fläkten?) På kvällen sen kommer Andreas och sover över.

Jag längtar verkligen till fredag då blire ferre och jag kommer vaa snyggast (inge fel på självförtroendet)


Imorgon fyller mamma år. Men vi ska inte fira henne fören på Valborg för köket hemma hos mamma ska rivas imorgon så de går inte att vara där. Men det kommer bli sååå fint när allt blir klart :D

Love you guys <3


Bara för jag red utan hjälm när jag var liten ;D

Kommentarer
Postat av: Hanna

men visst är det My.z? :D

2010-04-22 @ 22:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0