Onsdag förmiddag

Solen lyser hurnini :D As härligt att våren kanske nu kommit för att stanna <3 Hoppas på att vädret är lika på Gotland :) åker ju som sagt dit imorgon vid ett tiden!

Jag sitter i skolan just nu och har håltimme, väntar på lunch och sedan mentorssamtal som jag måste gå på. För jag måste få min mentor att skriva på min ledighetsansökan (man måste liksom ansöka om ledighet om man ska vara ledig mer än 1dag?) Trodde att de var endast om man var ledig mer en 3dagar för så var de i Svenberga och på Engy? Bara man sa till mentorn. Ne nu ska alla lärare skriva under som jag har dessa 2dagar. Som tur är e de bara 3st så behöver inte springa runt hela skolan...

Efter skolan ska jag på intervju på tio100. Ska försöka hitta till de stället jag ska till, har aldrig varit där? Men mamma sa ngt om folktandvåden men dit hittar jag inte heller :S

När jag är klar med de ska jag köpa något att äta och sedan åka ner till stallet och rida Ghost och packa väskan :) Mamma skulle ställa ner Nissan så jag slipper släpa väskan hem utan kan köra rally hem :D Har mina högklackade idag så måste köra strumpfota för man får inte köra med klackar som är högre en 4cm säger Pelle.


Ha en fortsatt trevlig dag <3


Kommentarer
Postat av: hanna

Lycka till på båda jobben :)

2010-04-14 @ 18:18:30
URL: http://hannamalmlof.blogg.se/
Postat av: Jossan

sv. Jaha jag e inte så bra på att leta ;)

Ja det skulle det kunna vara, bara det ligger nära visby eller ngt annat kul place ;)

2010-04-14 @ 22:16:03
URL: http://jos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0