Onsdag förmiddag

Hejsan allihopa :)

Nu sitter jag i skolan och har håltimme. Försöker plugga religon men har ingenaning om hur man gör ett PM? Hur börjar man liksom? Vad skriver man?

Eller jag vet vad jag ska skriva om, jag vet bara inte hur jag ska skriva :O

Idag är de jätte fint väder! Men jag hade jätte svårt att gå upp. Tror att de var för att jag druckigt kaffe igår kväll till desperate housewifes och inte somnade så tidigt nej...

SKa träffa Frida idag och fika med henne och även gå en sväng på stan. Hämta ut ett paket, för gjorde inte det igår för tiden hanns inte med. Har egentligen 2paket att hämta ut men mamma glömde ge mig den postavin :( igår.

Förutom att fika med Frida ska jag ge mig ut på en uteritt ikväll på Ghost. Se om han är lika "rolig" att rida idag. Ska nog rida runt galoppbacken. Blir nog bara en skrittrunda skulle jag tro. Men de behöver han :D

Igår fick Ghost bästa vän i hagen Cayenne somna in. Ghost kommer bli ensam på betet i sommar känns de som :´(


Enya förut när jag var barnvakt till henne... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0