Onsdag eftermiddag

Hallihallå :)

Nu sitter jag här igen och tråkar. Blir ingen ridning med Ghost idag. För pappa jobbar övar så jag har ingen bil:(

Sedan känns de lite så där att lämna Oscar ensam igen eftersom han varit ensam mesta delen av dagen.

Idag på eftermiddagen har jag varit med Frida på stan. Vi fikade på Pelikan och vi åt en jätte god blåbärspaj med vanlijsås, mums<3

Sedan gick vi upp till HM och kollade lite :) Fick skratt anfall av en bebis som trog i stringtrosorna på HM haha de ska börjas i tid ;) Kollade på nagellack och lite sånt...

Gick till Åhlens. Jag köpte födelsedagspresenter till mamma som hon ska få på fredag av mig och Andreas :D
Sedan gick vi tillbaka till HM och nu när de inte fanns någon bebis vid underkläderna kunde vi faktist kolla igenom dem :D Det var rea på lite underkläder så köpte 3par (som ni inte får se)

Men haha det var jätte pinsamt när jag skulle gå till kassan så vände tvärt och började kolla på andra saker. Sedan när det var lugnt vid kassan kunde jag äntligen betala!

Frida och jag köpte även glass och satt och åt de vid ån.

Under tiden vi gick där nere på Norrtäljes down town släpade jag på min nelly.com påse med mina nya skor. När jag kom hem nästan slet jag upp påsen för att se dom, shiit vad snygga dem var <3

Bild kommer när min kamera laddats, batteriet dog när jag och Frida kollade på bilder från studentskivan :)


Imorgon är de torsdag, då ska jag sova hos Andreas <3<3<3 




Fina lockar idag va? Gjorde dem med min Icurl <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0