Måndag kväll

Ojojojdåå! Tihi åkte iväg med pappas bil idag och skulle hämta ut mitt paket (undra vad de innehöll) tänkte inte på att fuel lampan lyste :S Asså att den gått in på reserven. Så åkte vidare ner till stallet och tyckte att bilen var lite trög att köra. Så vred jag på info-vrid-grejen och den var på ner tickning typ 3,5km-3km-2km (nästan vid stallet nu) och precis när jag parkerat 0km. Haha flyt :D Men hur skulle jag komma hem? Skickade först sms till mamma om hon hade en dunk hon kunde komma med. Men ringde pappa när hon inte svarade och han fick ringa farfar som kom och tankade åt mig :D *happyface*

Aja red Ghost på utebanan idag. Vill inte rida ut själv första gångerna nu efter vintern. Idag var vi jätte rädda för en katt som busade i buskarna brevid ridbanan. Vilket resulterade i att han fick mer skjut i bakbenen vilket är jätte bra ju :) Det är verkligen skillnad på steget i ridhuset och inne.

Ja nu vill ni kanske veta vad som finns i mitt paket jag hämtade ut? Heeeemliiiiggttttt <3 de blir en överaskning till den 23:e :D

Nu ikväll har jag provat my dress :D och sedan pluggat pytte lite svenska, nerrå är snart klar :D Kollat på Arn <3 och sedan på Svenska Hollywood fruar. Nu skulle jag pluggat religon men orkar inte :( Annika gonna be mad...

Förhoppningsvis om Andreas inte är sjuk ska vi ner på stan and go shopping lite och sedan blir de dinner in his place!!!

Puss och ha de bra måste verkligen fixa naglarna ikväll they are not nice anymore because my horse looves to rulla sig in the lera...


Idag fick jag beröm av en bekant att jag gått ner i vikt, någon som märker de iaf <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0