Lördag eftermiddag

Blev uppgång tidigt imorse eftersom jag hade hoppträning med Ghost imorse för Florian Darcourt. Träningen var bra men lite ovant med någon som pratar engelska.

Ghost var rätt lugn i början men hippsade till sig på slutet och blev jätte rolig att hoppa. Han kom mer framåt och taggade på rätt bra på hindrerna...

Nu efter jag kommit hem har jag varit nere på stan med Josse, Jossi och Emma. Vi fikade snabbt och typ sprang till HM sedan var Jossi och Emma tvugna att åka hem med bilen.

Jag köpte lite småsaker inför kryssningen som sparklingrouge och nya strumpbyxor.

Vädret är helt fantastisk så jag hade kavaj på mig, mys<3

Nu har jag ingenting direkt att göra. Skulle vilja ut och springa eller något men farfar kommer ikväll och jag orkar inte duscha engång till. Så får väll städa rummet eller ngt :(

Andreas kommer väll också någongång under dagen, han är just nu hos några släktingar i Uppsala. Imorgon jobbar jag 12-17.30 sedan blir de födelsedagskalas för pappa fyller 44år :O

Ah de blev ett litet blogginlägg iallafall <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0