Fredag eftermiddag

Åh vad jag hatar att vara sjuk :( Får inte vara med på hoppträningen idag för man kan tydligen få inflamation i hjärtat och det är ju inte så bra.

Men Jossan ska träna Ghost idag så han får iallafall röra på sig. Imorgon ska jag jobba de långa passet på morgonen så han får tyvärr stå imorgon så jag inte anstränger mig för mkt. Men på Söndag är jag förhoppningsvis uppe i sadeln igen!!!

Usch har massa att plugga också+ att jag inte börjat med Sporren så måste verkligen ta tag i allt. Tidningen måste ju lämnas på tryck på onsdag eftersom jag ska till Gotland på torsdag.

Aja idag har de inte hänt så mycket, Andreas har fått tagit hand om mig på morgonen. Han kom med frukost på sängen för jag inte orkade gå upp <3 så nuttigt <3

Ikväll ska jag bara en sväng till stallet och ge Lillkanin mat och hjälpa Jossan med Ghost så hon hittar allt han ska ha på sig:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0