Torsdag

Sitter här med en kopp te och kollar på Tyra Bank show dom pratar om hår :) Visste ni att de är dom svarta i USA som lägger mest pengar på sina hår? 80% av intäckterna av hårprodukter är pengar från svarta. Men asså jag förstår de flesta har ju sånna där småsmåsmå lockar som måste vara jätte jobbigt att borsta igenom varje dag. Inte undra på att de vill lägga pengar på rakpermanenter och sånt. Förstår nu  verkligen också varför de oftast vill ha de flätat eller i dreds. Men också att de vill ha lättskött hår som inte korvar sig som rakt hår. Fast jag älskar afrokrull de ser ju härligt mjukt ut :D Fast jag passar inte i de tyvärr :( Ser dubbelt så bred ut då!



Skolan har knallat på idag. Började morgonen med att titta på film fram till lunch och sedan var de rättskunskap efter. Ikväll blir de torsdagsmys med Andreas. Wihoo vi har faktist sovit tsm inatt. Så nu är distansförhållandet slut denna vecka <3 Eller inte för jag tävlar hela helgen så de blir inte så mycket tid med honom.


Och nu är de bestämt! Frida och jag ska till Stockholm nästa helg. Nu när ändå Andreas ska ut i skogen. De ska bli jätte mysigt och bara ta de lugnt och peka på de man vill ha och för engångskull ha pengar att betala! Hihi jag får både lön och studiebidrag (jag kommer att känna mig rik!) Jag håller på att skriva en shoppinglista på allt jag ska ha:

* Jeans leggins (svarta! Kommer bli så snyggt till min svarta midjekorta kavaj)
* Vardagsklänning (helst med dragkedja detalj)
* Bus (inga blekansikten och hud här inte)
* Kofta (myspys i höst)
* Skjorta (så jag ser ut som en liten skolflicka)
* KnäStrumpor (måste till hösten)
* Underkläder i massor (älskar att shoppa underkläder)
* Rengöringskräm för ansikte (en sån där dyr dom har på Åhlens city vars namn inte går att utala)
* Väst (så jag ser ännu mer pluggis ut)



Hihi kolla vad jag fixade så vi aldrig kommer glömma varandra <3





    







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0