Torsdag morgon!

Godmorgon! Hade ställt klockan på 11 för att få lite sovmorgon men gick upp redan 8.30. Har blivit lite morgonpiggare nu än vad jag var i sommras...

Har precis tvingat i mig lite youghurt och havrefras. Kan ju inte svälta ner mig som Kissie. Även fast de skulle vara så mycket enklare att bara dricka kaffe på morgonen. Men för att jag ska orka hela dagen måste jag ha något som magen kan få jobba med.


Ska väll tillägga varför jag inte är i skolan, jo jag börjar inte fören ett på torsdagar :D så de är skönt att ha slappt schema man hinner liksom inte tröttna på skolan.


Idag har jag även min 5e körlektion med Pelle. Fast inte fören 17.30, sedan ska jag förhoppningsvis sova hos Andreas <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0