Måndag!

Nyligen hemkommen från skolan. Har ju bara rättskunskap på morgonen och sen rast till ett. Och de är SÅ drygt att bara sitta av tiden i skolan så jag har cyklat hem istället. Har redan cyklat 4km idag så lite fett har väll bränt hoppas jag. Blir ju yttligare 2km när jag ska tillbaka till skolan och sedan 1km till när jag cyklar till stallet efter skolan. Sedan får cykeln vila i stallet för jag ska hem till mamma. Har inte varit där ue seriöst på säkert en månad eftersom vi inte haft något badrum där. Men nu så är de klart så jag tänkte fota och visa hur fint de blev!

Just nu sitter jag och fixar naglarna! Har bestämt mig för att veckans färg blir Isadoras milkshake. Den är så galet fin ljusrosa! Jätte sött.

Har en ganska slapp vecka framför mig också så de är skönt efter helgens tävlingar. Går till fyra måndag, tisdag. Är som vanligt ledig på onsdag och på torsdag slutar jag 14.20 för att sedan vara ledig på fredag igen. PÅ lördag blir de ju till att åka in till stockholm och på söndag blir de lite jobb på morgonen. Glöm inte kanelbullens dag på söndag. Jag ska köpa med mig ett gäng och åka till Andreas på eftermiddagen. Han blir ju borta nu i helgen tyvärr :(


Juste i helgen kom mina nya stigbyglar:
Dom verkade jätte seriöst gjorda men kostade skjortan men som jag sa
förut säkerheten går alltid först. Tack mamma!




Nä snart blir de väll lite fiber lunch med äpple, flingor och mjölk. Sedan en långpromenad med Oscar innan de är dags för skola igen! Banta lugnt :D


Kram



Kommentarer
Postat av: Emma&Jennica

Läs vår nystartade norrländska blogg - bara videoinlägg framöver!

2009-09-28 @ 13:45:48
URL: http://snela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0