Helgen har gått och de är ny vecka

Så är man hemma igen. Tänkte uppdatera er lite om vad jag gjort den senaste tiden :)

I torsdags träffade jag min Frida vi käkade middag på pelikan. Världens bästa också focaccia och cola haha men ibland får man tjocka till det. Sedan gick vi på stan och vi båda köpte ett as snyggt lila nagellack på H&M. Sedan köpte jag även strumpbyxor på Åhlens och ett kort till min älskling <3 Små saker kan alltid lyxa till kärlekslivet.

 Nu blir ni allt avundsjuka va? Gottis!

I fredags var de dags för skola igen och vaknade upp tsm med Andreas alltid lika mysigt. En lektion hälsopedagogik och sedan åkte jag till stallet och skrittade ut med Ghosten. På kvällen så hade Andreas och jag myskväll och åt tårta, kakor och bullar.


I lördags var de den årliga kräftkalaset hemma hos mormor på landet. De var jätte mysigt och träffa stora släkten igen. På kvällen åkte jag till stallet för att bada Ghost. Men mötes av en relativt vit häst så jag nöjde mig med att spruta lite torrschampo i manen och svansen och ryktade bara av honom. På kvällen så grodde avundsjukan i mig när Jossi, Linn och Mickis fick gå ut. Och jag fick sitta och kolla på tråkig film och äta praliner. Hade iförsig Andreas hos mig men en Utekväll med Girlsen är mer frestande :D

  Småbarnen var dom som jag bara fotade på kalaset.

 Minnen väcks <3

I söndags var de KM och jag lyckades samla ihop 37stilpoäng. De är inte illa pinkat. När jag ställde upp på B-ponny för kanske 5år sedan fick jag 25. Så jag har utvecklats ganska rejält! Tyvärr slutade de med en 2aplats för vi fick 5avdragspoäng eftersom vi råkade riva ett hinder + att planket var lite läskigt så vi fick en vägran också.
Men är jätte nöjd ändå för Ghost är en stjärna!

 Dålig bild när jag fått rosetten. Film kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0