Jaha så är klockan över tio!

Ingen körning imorgon bitti för Pelles bil skulle in på verkstaden istället blir de dubbel lektion på torsdag klockan åtta. Men iallafall sitter här med min psykologi och till följd att jag inte planerar ett skit har jag troligen glömt mina papper hos pappa alt i skåpet i skolan. Men de här kommer gå fint fint ska ni se.

Hoppträningen gick kanon bra! Lägger in en film förhoppningsvis imorgon förmiddag när jag kommer hem från stallet. NEJ! de kan jag ju inte jag måste ju plugga psykologi! Hihi aja skolan måste väll gå före någonting. Men Ghost var så jävla fin idag att de inte går att beskriva. Och jag red så jävla bra! Fick jätte mycket beröm och Sara sa att jag hade tränat på bra sedan förra gången. Alltid kul med beröm!!!

Ska nog inte träna på fredag eftersom han hade en sån glädje nu idag så  vill jag spara på krutet till tävlingen på söndag. Ska bli kul att hoppa på lite udda ställen igen. Då minns man tillbaka på den tiden man red Windy och alla småponnysar. Kanske ska se till att vinna den där pokalen i år! Kan ju hoppas på de bästa!

Åh helg, de är riktigt långt till den. På fredag blir de till att gå halv dag i skolan och sen bara ta de lugnt med Andreas. På lördag blir de kräftskiva hos mormor med släkten. På söndag blir de till att tävla på förmiddagen och jobba på kvällen har stallpass mellan 17-20.


Ne undra sa flundra om man ska ta och lägga sig med psykologiboken och läsa på lite. Har skrivit lite på ett papper på lite saker jag hittde på internet. Även en inledning har jag skrapat fram.


Puss och godnatt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0