Ingen mår så bra som jag!

Haha jo troligtvis, har jätte ont i halsen skit tråkigt och jobbigt.


Idag firar jag och Andreas 9månader tillsammans. Tänk att tiden har gått så fort känns inte ens som de har gått 9månader. Känns som vi blev ihop förra veckan. Jag är ju fortfarande så nykär. Men mamma säger att de lägger sig efter 6-12månader så vi får väll se vad som händer.

Idag ska vi iallafall fira våra månader tsm med att åka in till Stockholm och gå lite i Gamla Stan, äta god middag och sedan gå på bio. Ska även kolla lite i affärer. Alltid lika kul att gå i Åhlens City och sedan följa hela Drottning gatans utbud av affärer.

Hoppas ni andra får en bra helg utan sjukdomar, tvätta händerna ofta och med varmt vatten, hosta inte rätt ut och rengör tangentbordet på både datorn och mobilen någongång ibland.  Jag gör de med våtservetter.


 
Visst har jag en riktigt sötis till pojkvän :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0