Helg!

Kändes väldigt onödigt att gå till skolan idag, informationen vi fick på mötet kunde vi lika gärna fått mejl om. Aja första häst och stallskötsel lektionen blir 9e oktober, spännande!

Men iallafall Angelica, Jossan och jag spenderade lite tid i skolan genom att fika, äta lunch, spela biljard och pingis. Sen fick jag skjus ner till stallet med Jossans vrål åk! Wihooo!!!

Har varit nere och badat, plockat ihop saker och flätat Ghost man nu på eftermiddagen. Ska hoppträna ikväll så kändes att lite var jag tvungen att fixa tidigare.

Hihi nu har jag hämtat pizza från ugnen precis :D

Jätte bra att äta pizza innan träningen känns de som. Men Jag måste fylla på min energi maximalt nu innan helgen så jag orkar prestera bra. Typ levt på vindruvor och yoghurt hela veckan...

Efter träningen blir de fredags mys med sushi och ingen Andreas :(  känns lite surt men men 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0