Fridieee är tbx

Nu har Fridieee vaknat igen :D Och under tiden hon har sovit har hon bara legat och drömmt om milslånga kommentarer och sin hjärna som flippat runt runt i skallen.

Sitter nu och dricker kaffe och förstår inte vem som kom på ideen att tillveka denna goda dryck. Tack till dig som gjorde de, du gör min morgon och kväll mysigare <3

Sedan måste jag tacka mannen som kom på att göra högklackade skor till kvinnor. Du ska ha all kärlek i världen. De känns så kränkande att behöva stå på tå när man ska försöka pussa sin pojkvän. Ännu mer kränkande är de när han måste böja sig en ½meter för att nå ner till min söta mun. Som jag förövrigt är missnöjd med jag vill ha större överläpp. Ge mig silikon någon tack!!! 


Har även varit nere i stallet och smutats ner naglarna. Men asså fan vad mys de är att bara ut och skritta en morgon som denna och bara bli värmd av höstsolen. Ghost tyckte även de var skönt att inte göra så ansträngade övningar idag. Han gick ju 1,5timmes dressyrlektion igår. Min rumpa som förövrigt snart är helt förbränd och bara har 2sittben kvar. Har jag as ont i efter att ridit LB programet 4-5gånger på rad för Carina. Hon nöjer sig inte om de ser okej ut de ska vara SM klass! Haha så nu hoppas jag på över 63% om 2veckor då.












Fridieee har shoppat:



Linne från H&M 69.50:-



Skit snyggt att markera midjan med väst. Har ju gått ner 3kg sedan
skolan börjat så nu har jag äntligen fått tillbaka mitt timglas :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0