Fredag

De är skönt med fredagar för då är vardagen slut och man kan göra lite som man vill. Har sovit hos Andreas inatt och de var rätt mys men lite sömn blev de för hans säng är så liten så man har ingen plats att sova!!! Skönt att jag iallafall har 160säng :) Enda nackdelen med den att de istället blir för tomt när man sover ensam.

Ikväll blir de hoppträning i stallet. Hoppas på ett tufft pass med mycket språng och teknik så Ghost får röra lite på fläsket och jag får övertala mig själv att han klarar allt :D

Se om jag träffar Andreas efter träningen,  han skulle tydligen träffa sina vänner precis vid den tiden som jag är klar.  Och jag kan ju inte följa med "tyvärr" eftersom jag har träning och efter träningen är man lite mör ändå så man orkar ändå inte fixa sig och då kan inte jag följa med!!! De är skillnad på folk och folk.

Så nu ska jag väll vila lite och kanske skicka iväg ett sms till Andreas och tvinga honom vara med mig ikväll istället.






Och du provocera mera och ha en bra blogg helg!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haffe är våran ikväll, man måste ha balans mellan vänner och flickvänner så nu är det våran tur att ha honom ett tag.

2009-09-04 @ 17:05:42
Postat av: Hanna ;)

Söt bild <3

2009-09-04 @ 19:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0