Fredag

Har haft mitt enda lektion nu. Och vi har fått i uppgift att skriva om samhällsutvecklingen och hur den har påverkats människorshälsa. Funderar om att skriva lite om psykriatrin och hur sjuk den har sett ut i början av 1900-talet. 

Så nu har jag utryckt mig väldigt smart tycker jag! För smart för den här bloggen. Just ni sitter jag och väntar på Andreas som har lektion idag. Hoppas på att han kan äta lunch med mig, se vad de kan bli :D

Efter skolan ska jag gå ner till stallet och skritta ut lite med Ghost. Imorgon ska Anna rida och på Söndag blir de tävling.

Ikväll blir de bara jag och Andreas i lägenheten, sköönt! Vi ska mysa och ha de almänt bra! Imorgon är de dags för den årliga släktkräftskivan hos mormor, gott!

Igår träffade jag Frida och de var jätte kul :D Shoppade lite nagellack och strumpbyxor, nästa helg blir de löning och då blir de till att shoppa riktiga saker. Jag vill ha myskläder och underkläder!!!



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0