Listan som stämmer




1. Ghost utveckling från januari till nu.

2. Kaffe med mjölk. Kan förvandla mig från sur och tvär till världens gladaste. 

3. Bo ensam! Pappa är på kurs och jag har lägenheten för mig själv. Nu kan jag äta vad och var som helst, jag kan lyssna på musik i hans högtalare hur högt jag vill och jag kan duscha hur varmt och länge som helst utan att någon står och knackar på dörren och frågar om jag är färdig snart!



1. Nya schemat! Mindre tid för hästen och pojkvännen. Andreas och jag lever som på distans just nu. Och Ghost kommer inte kunna ridas 6dagar i veckan!

2. Min attityd förändring, vem försökte jag lura egentligen? Tålamodet tröt idag så nu är jag tillbaka på ruta ett igen. Men får inte vara fullt lika ärlig här längre :(

3. Toffeldjur och amöbor! Nu har jag sett för många av er. Någon där uppe vill straffa mig.

4. Nonchalant beteende. De här att fullständigt skita i vad andra säger och bara fortsätta med sitt. 





Åsså en film från helgens tävling:







 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj där är ju jag med :) Jag tycker du var jätteduktig!

2009-09-22 @ 20:43:41
Postat av: Anonym

Oj där är ju jag med :) Jag tycker du var jätteduktig!

2009-09-22 @ 20:44:05
Postat av: Frida

Okej vem är du då? :D

2009-09-22 @ 22:29:18
URL: http://fridieee.blogg.se/
Postat av: Chanelle (hoppade Bulten)

Chanelle som hoppade Bulten, hade glömt att skriva mitt namn XD

2009-09-27 @ 11:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0