Det är söndag

Och är fortfarande förkyld, kanske inte var så bra att gå utan tjocktröja igår kväll? Var helt slut när vi kom hem (22.30) fast ändå tvingade jag mig igenom att se Vi hade iallafall tur med vädret igen. Mycket för Andreas skull också eftersom han var pigg.

Bion var jätte bra och maten hur god som helst, tack Älskling  <3

Idag gick jag upp vid 9 för jag skulle på Enyas dop. Dopet var ganska långdraget för de var Gudstjänst mitt i allt. Men de var ju iallafall trevligt att bli Gudmor igen och träffa lite släkt. Även maten och fikat var jätte gott :)

Ikväll händer de nog inte så mycket, eventuellt träffa Andreas. Men vikigast nu är att skriva läxan till Rättskunskapen om hur en rättsprocess går till.

Imorgon är de skola och jag har redan planerat in allt som ska ske i kalendern. Har  två inlämningar en imorgon och en på tisdagen (Rättskunskap och Hälsopedagogik).

Nu ska jag försöka få i mig lite middag. Är fortfarande lite mätt efter all pastasallad och tårta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0