Boom boom boom

Så har mitt cykeldäck låtit hela vägen från skolan. Haha dåligt med luft i däcken men vi kan skylla på min pappa som glömde bort att pumpa igår kväll. Bortskämd som jag är har jag aldrig fått lära mig pumpa cykeldäck.

Sitter här och är jätte hungrig. Men förbjuder mig själv att äta. Åt faktist för 3timmar sen och jag måste tänka på vikten nu så jag inte blir fet igen. Om man kollar på kort från förra året och nu ser man rätt stor skillnad. Har ju även gått ner i storlekar så de är ju  + + +. Så idag har jag stossat runt i mina stuprör från 9:an :D

Ikväll blir de hoppträning för Sara på Rådmansö. Kul kul kul! Hoppas på många spännande övningar som gör både mig och Ghosten svettig. Så man inte skrittar bort 3/4 delar av lektionen. Fy skäms! 

Är ju inte rädd längre så ska väll försöka mig på en 90 bana på slutet så vi kan starta LC någongång i världshistorien.


Imorgon blir de ingen ridning på morgonen utan tar de efter skolan pga att jag har körlektion på morgonen. Sedan ska jag skriva min psykologi. Hoppas den blir klar :D har ju inte börjat :(  Fy skäms på mig :S


Här kommer lite bilder för utfyllnads skull




Sommar-09





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0