Aldrig blivit så lycklig :)

Idag så var jag med på en träningstävling på klubben även kallad "Björnbärshoppning" hihi lite gulligt. Som ni som följt min blogg ganska länge vet att jag var med om en olycka på en framhoppning till en lokal tävling i Augusti. Detta har sattit spår de senaste gångerna jag hoppat. Men idag var allt borta och jag kunde äntligen rida på ordentligt.

Ghost var jätte duktig och galopperade på i ett bra tempo och tog alla hindrerna plätt lätt i både 70-80. Över ett stigsprång i 80cm så tog han dock i lite väl mkt så han tyckte de blev lite jobbigt och försvarade sig med att bocka (får en film på de sen) men jag red på som inget hände och stolt för de är jag. Fick nästan glädje tårar. Nästa vecka väntar en LD och om två veckor LD+5 så i oktober är vi nog redo för 90 igen ska ni se.



Har förövrigt haft en jätte bra helg med Andreas vi har tagit de lungt och verkligen tagit hand om varandra och myst. Dock har vi ätit lite för mycket sötsaker enligt mig så nu denna vecka blir de till att fasta galet. Vill ju inte förlora mitt timglas.


Laddar upp filmerna från tävlingen senare.


Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0