Shoppingdag i Storsta'n

Vilken dag de har varit. Alltså inte vädermässigt utan shoppingmässigt. Världshistoriens bästa? Ah kanske! Fick nog med nästan allt som stod på förra veckans shoppinglista utom vardagsklänning, väst och knästrumpor. Är as nöjd och har faktist pengar kvar. De är verkligen kul, toppen!



Kände mig lite så här med alla påsar och väskor idag


Imorgon blir de ingen sovmorgon för mig eftersom jag börjar jobba 9.30. Så får väll gå upp runt 8 antar jag. Eftersom jag är hos mamma så tar de 3gånger så längre tid att åka till stallet än vad de gör från pappa!

Imorgon är de även kanelbullensdag :D Gott! Verkligen. Hoppas på många goda bullar. Ska ju hem till Andreas på söndagsmiddag så där lär de ju vankas bullar och god mat. Jag har nog världens bästa och tacksammaste svärfamilj hihi <3





Jag lägger ut bilder på de jag shoppad idag antingen på måndag på lunchen eller imorgon kväll beroende hur länge jag stannar hos Andreas på kvällen!


Puss och godnatt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0