Ser lite ut som en barbie nu!

Har ju blekt mig idag asså inte bimboblondt utan honungsblondt som är min naturligahårfärg bara de att jag låter den ljusas upp lite för att den inte ska vara jätte gul. Men nu är de så att jag inte har en enda snudd av utväxt så nu är allt jätte ljust, känner mig lite genomskinlig utan den där lilla lilla mörka randen längst ner.

Kanske lägger ut bilder imorgon innan jag åker till Stockholm. Snart är de dags för andra delen av Idol. Hoppas Shlagersångerskan åker ut, lite Carola över henne va?



Puss!

Är btw inte avundsjuk på Andreas som sover med endast pressening som skydd inatt. Är ju jätte kallt ute. Ne fridluftliv är ingenting för mig, är för bekväm för de tror jag...




Snart söndag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0