Så var man pojkvännslös!

Asså inte ordagrannt men liksom lite halvt. På söndag är vi tillsammans igen :D

Gud känns som jag har planer för hela helgen, även fast de kommer bli en långhelg
iallafall nätterna. Hatar verkligen att sova ensam.

Aja imorgon blir en hel fullspäckad dag med bara massa egoboosting! Hihi så grymt skönt att
bara få ta hand om sig själv och absolut inte tänka på någon annan.

Jag ska sova så länge jag kan, fixa naglarna, bleka håret och frissera mig allt på salong :D
Jag kommer bli gorgeous <3 På torsdag är de ju skolfoto så boosta egot ännu mer!


Fortsätter om tjatet om trippen med Frida till Stockholm men liksom är så taggad! Ska verkligen
ta och shoppaloss. De räckte liksom inte att göra av med närmare ½års lönen i sommras!


Har egentligen ingenting mer att tillägga idag! Är rätt trött. Somnade nästan i Andreas armar innan jag åkte därifrån så jag får försöka ta med den känslan till sängen när jag ska sova nu!



Våga bryt dig loss i helgen och gör saker du inte vågat göra förut!
Men skippa fejksmilet och gör dig inte till! Ingen gillar de! Eller iallafall
inte jag <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0