Lov

Ja jag vet inget bloggande fören körkortet och uppsattserna är klara. Men nu sitter jag här ensam och övergiven en fredagkväll och har tid över för jag har varit jätte effektiv med plugget denna vecka.

Mitt lov är fullspäckat känns de som och de är tyvärr skolan som har gjort detta, trodde lov var till för att koppla av och komma bort från skolan men för mig kommer de tyvärr bara bli ett stressmoment eftersom jag ska plugga massa körkortsfrågor på lovet 70X4 frågor hur många är de? Med lite snabb huvudräkning får jag de till 280st, stämmer de? Jag ska skriva klart 2, nej juste 3uppsattser i olika ämnen. Har ett prov direkt på måndag morgon efter lovet. Usch!

Nej nu kan jag inte skriva mer har lovat mig själv att skriva klart svaren på instuderingsfrågorna ikväll så allt är klart när jag ska börja rabbla in dom på onsdag. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0