Jamen hallå!

Nu är de måndag igen och jag sitter här och väntar på att klockan ska gå. Ska väll snart ut och gå en lunchpromenad med Oscar och sedan trampa iväg till skolan igen. Ska försöka få gå tidigare så jag hinner rida Ghost ordentligt innan Pelle kommer och hämta mig för körlektionen. I värsta fall får mamma skritta av och ta hand om Ghost om klockan går alldeles för fort när jag väl suttit igång, de är bra med snälla mammor.

Hur har eran helg varit då?

Som ni säkert förstått har min varit lite blandad mellan fantastisk och skit. Haha ni kommer fatta när ni också hittar någon ni blir galen i. Man mår verkligen skit när man inte får vara med den man älskar. Aja ni kanske också har den turen att hitta någon om sisådär 10-20år. Haha nej skämt och sido.



Är nöjd med rättskunskapsprovsresultatet iallafall. Släng er i väggen alla andra, de var bara jag som kom ihåg de viktigaste om hur man får hantera sina pengar när man är under 18!


Aja nu har jag inte tid med att roa er längre! 


See yah bitches!!!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0