Halloj!

Har ungefär varit hemma 2timmar sedan jag kom från stallet. Ghost hade skär sig på benet i hagen så ingen ridtur idag blev de :( Så han står med tryckförband i stallet och väntar på att mamma ska bli klar så hon kan bedöma om såret behövs sys eller kollas av vetrinärren. Tror dock att såret var rätt ytligt. Men de blödde ganska rejält.

De gick iallafall bra att jobba. Går så fort att bara mocka och kratta ett stall. Iochförsig är de det största stallet på anläggningen. Men jag jobbade på bra tyckte jag.


Andreas kommer väll hem snart hoppas jag. Jag är redan klar för att bli upphämtad han kan ju egentligen komma vilken sekund som helst. Saknaden har varit stor <3

Så här ser jag ut när jag ska på söndagsmiddag. Har mina nya  svarta jeansleggins jag köpte igår




Skjorta från Veromoda, BUS och rengöringskräm från Åhlens resp Nivea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0