Godmorgon kl12!

Måste säga att jag har haft veckans skönaste sovmorgon. Dock vaknade jag vid halv 8 när Andreas skickade ett sms men de får man ta <3 Men nu har jag iallafall gott upp och känner att jag inte tagit hand om mig de senaste veckorna. Kom på mig igår när jag öppnade min sminkremover tvål att jag inte ens unnat mig den lyxen på säkert 2veckor. Har bara tänkt på skolan, jobbet och tävlat. Så jag har inte ens orkat tvätta mig med den utan nöjt mig med bara vatten. Sedan kom jag på mig själv att håren på benen har fått växt hejvilt de senste veckorna eftersom jag verkligen inte haft tid att unna mig en vaxning. Så idag blir de putsväck med pälsen! Och avslutningsvis blir de en kur BUS! Synd att jag inte denna helg har någon att visa upp min skönhetsvård för.

Men nu ska jag gå in och lyxa mig med massa mys och tända lite ljus i badrummet och bara tänka på mig själv. Vid tre ska jag till salongen <3


Puss

Kommentarer
Postat av: Bella

Hoppas håret blir bra idag <3

2009-10-02 @ 19:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0