Nervöst!

Imorgon kan bli starten på en ny livsstil starten på att kunna åka "var" man vill "när" man vill. Aja jag ska iallafall skriva teori prov. Har suttit hela veckan och svarat på repetitionsfrågorna man måste ha 3 sånna godkända prov för att göra slut testen och jag fick godkänt på de på första försöket! Så nu är jag rätt lugn för imorgon. Kanske inte kommer få FÖR många fel. Hoppas jag får frågor jag verkligen kan säkert. Vill inte heller få några slarv fel så jag får 1-2fel i marginal de blir bara jobbigt!

Så allihopa håll tummarna att jag klarar teorin imorgon. Ja uppkörningen på tisdag också för den delen men den är jag lugn inför eftersom jag kört bil ett tag nu!!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hoppas det går bra :D då kmr du inte till skolan imorgon va?

2009-11-29 @ 19:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0