11 november

Sitter här på kvällen med slutet av min uppsatts. Har suttit med den där jävla sista uppsattsen hela jävla dagen.
Tog ett break vid 18 för att åka och rida Ghost och rensa tankarna lite <3

Imorgon är de "hemstudier" med Jossi och Angelica. Ska bränna lite pengar!!!

När jag väl är klar med den där uppsatsen så har jag bara mitt körkort att ta så förhoppningsvis så får ni ett seriöst blogg inlägg då :D De ska ske lite förändringar här på bloggen också men mer får ni veta sen.

Så länge kan ni lista ut vad de är för fel på min header, ja faktist de finns ett litet fel, dock som ingen har komenterat. Ni får till den 1:a december på er att lista ut. Skicka en komentar när ni kommer på felet. Dock får inte Angelica eller Jossi avslöja någotning eftersom dom vet felet! hihi <3<3<3



You got what I want <3

Kommentarer
Postat av: Mia

4 st e i fridieeee. onödigt långt.

2009-11-12 @ 16:53:22
Postat av: Frida

Det är ett E för mycket:P

2009-11-12 @ 20:02:31
Postat av: hanna

Det är ju 4 st "E" ist för 3 :)

2009-11-13 @ 23:25:57
URL: http://hannamalmlof.blogg.se/
Postat av: mia

Jaa det var ju det jag sa? det ska ju vara 3. även det är onödigt långt

2009-11-16 @ 21:26:13
Postat av: Svar till Mia

Det är ingen som bryr sig om att du som tydligen är blogglös yttrar dig och är kaxig. För du skulle aldrig komma på ett mer klingande namn än Fridieee!!! Dessutom ser de mycket snyggare ut än om de bara skulle stå fridie! Men smaken is like baken!!!

2009-11-16 @ 22:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0