Snart dags för träning

Sitter i skolan och väntar på bussen till stallet. Ska hoppträna för Sara och ladda upp inför KM som är imorgon. Ska bara hoppa lite lätta små hinder och se om jag får fram något tryck i svängarna och lite mer kontrollerad mot hindrerna. Förra året slog 1:an mig med 2tiondelar. Så jag kom 2:a se om jag kan spräcka de imorgon. Hoppas de blåser :D Jag vet en sak om min största konkurens häst att han vägrar när de blåser. Oj oj oj ;)


Puss på er alla!


Kommer inte blogga mer ikväll för Andreas och jag ska laga Pasta middag och bara ha de mys <3





 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Lycka till imorgon:)

2009-05-20 @ 21:15:54
Postat av: Svar till Angelica:

Tack!

2009-05-21 @ 10:44:05
URL: http://fridieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0