Morgonrutinen som förstördes

Haha helt sjukt de är nästan religöst som jag har mina morgonrutiner.

Först så vaknar jag 6.45 sätter på VAKNA med the Voice ligger och lyssnar/tittar medan jag försöker vakna upp lite.
Sedan vid 7 går jag upp och sätter på kaffebryggaren. Kaffet blir klart medan jag går på toa och tvättar ansiktet.

Tar med kaffe in på rummet dricker medan jag fortfarande har VAKNA på och nu bestämmer jag kläder och parfym.
När jag är påklädd och så sminkar jag mig och fixar håret. Sedan är kl 8 och då hinner jag gå en runda med Oscar innan frukost och när jag kommer hem äta, borsta tänderna och sedan springa till bussen som brukar vara här 8.33.
 
Väl på bussen fortsätter rutinen med att skicka ett sms med God Morgon Älskling <3

MEN!!!!
I 2dagar har mina rutiner ändrats på ett eller annat sätt. Idag Tisdag lite mer än ingår Måndag.

Igår (Måndag) får jag ett sms av Andreas 7.31 där de står God morgon älskling<3 och där var min morgon förstörd! Hihi nejdå men jag hade ingenting att göra till bussen till skolan hm :(

Idag (Tisdag) blev min rutin väldigt skakad eftersom Andreas sov över inatt. Okej de är jätte mysigt och man sover så mycket bättre när han är med men rucka inte på mina rutiner.  Jag fick äta frukost före smink och promenad med Oscar + inge kaffe!!!
 
Haha de är sjukt att jag blir irreterad över sånt här men jag är väldigt morgontrött och lätt irreterad på morgonen. Världskrig varje morgon med mamma när hon är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0