Känner mig olycklig.

Förhoppningsvis är de bara en svacka som kommer att gå´s ur. Men mitt liv är verkligen inte vad de varit

Jag äter tabletter som gör att jag går upp i vikt och som gör så att jag inte får de jag önskar mig mest.
Jag sover bra endast 1-2dagar i veckan och är så trött i skolan så mina betyg ligger och vajar hela tiden.
Min bästa vän och jag kan inte träffas så ofta som vi vill pga skola, jobb och intressen. Allt fler har börjat
dragit sig ur och slutat prata med mig även fast det är de som har dragit i en löstråd en tråd som blir lösare
och lösare ju tröttare jag blir. Mina pengar tar slut så fort jag får pengar för att jag måste se bra och trendig ut.
Jobb, skola, tävlingar och häst går i en cirkel och jag har inte tid med min hund så jag måste lämna bort honom.
Min gudson blir större och större och jag kan inte följa hans uppväxt på samma sätt som förut och jag kan inte åka till skansen med honom som jag lovat för jag har inte tid. Jag har börjat fått migrän oftare än vanligt och migrän och lumpen går inte ihop så där ströks mitt drömjobb ridandepolis

Fatta vilket liv jag har. Jag måste kanske stryka någonting i mitt liv snart. Skolan stryks nu 11juni men den kommer ju att komma tillbaka i höst.


De enda som är bra i detta helvete är att min statistik har gått upp rekordhögt i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0