Beauty shopping today

Träffade min bästa kompis Frida hihi jag vi heter likadant. De var jätte mysigt att få umgås med henne och berätta allt som hänt i mitt liv ja ni de händer ganska mycket. Egentligen borde jag skaffa en helt anonym blogg så jag kan skriva om allt jag känner. Eftersom de är nästan bara mina bekanta, nära och kära som läser denna oupptäckta blogg ;)

Aja vi hann med lite beauty shopping idag också. De betyder bara skönhetsprodukter och inga kläder.

Detta köpte jag:



Nivea summer beauty (ja jag fuskar fortfarande) 27:- (Nedsatt pris)
Nivea Volume Shine Glacé (lipbalm) färg: Candyfloss (nr25)  90:-
Isadora Wonder Nail (nagel lack) färg: Milkshake (nr 110) 39:- (Nedsatt pris)
Sedan fick jag en tidning av H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0