Har inte koll vilken fastadag de är

Jag tror att jag är inne på min 23:e dag. Har vant mig nu så jag tänker inte alls på något "gott" längre. 
 
De kanske blir som när jag blev vegetarian.
De första veckorna var jag lite små sugen att äta en cheeseburger eller en QP men jag satte stopp på mig själv. Nu känner jag mig ibland äcklad av att stoppa kött från något 4bent djur i munnen. 

Tänk när jag sitter där på påskafton med mitt påskägg fullproppad med godis och när jag tar första tuggan känner hur godiset växer i munnen och bara vill spotta ut den? Haha vilken lycka för mig egentligen!!! Bara leva ett nyttigt liv wiihoo!!! 

Jag har även sparat massa godis jag fått under fastans gång  tex från tävlingar och av snälla släktingar.

Hihi någonting jag längtar efter är Ben&Jerry glass och en kall pepsi dock inte samtidigt.


Himmelriket eller Helvetet?  Bedöm själva

Kommentarer
Postat av: Felicia H

Snart är det påsk!! :D längtar du? ^^

2009-03-20 @ 16:24:01
URL: http://fillanhansson.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

ååh vad jag älskar att få söta påsk ägg med massa favorit godis :)

Hoppas du har en super bra fredags kväll!

2009-03-20 @ 21:22:58
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0