Hallå där på måndagskvällen :)

Älskling har precis cyklat iväg hemåt. De är reklampaus för tvprogramet Ballar av stål på 5:an.
Jag och Andreas har varit ute och cyklat en sväng så här på kvällen. Det är ju värsta ljust nu på
kvällarna när klockan har ställts fram. Ja ingen har väll missat att sommartiden är här?

Min helg har varit helt underbar. I lördags var jag som sagt iväg till Täby C med tjejerna, vi hade
en jätte mysig dag. Köpte inte de jag planerat. Kjolen fick se rumpan att se enorm ut och klänningen
som jag ville ha fanns inte i min storlek bara 44 tyvärr.

Köpte iallafall två klänningar och en foundation.

Klänning från Gina Tricot 249:-  (den andra klänningen vill inte laddas upp och jag är trött)



Efter shoppingen kollade vi på bio, En shoppaholic's bekännelser.
Den var rolig och de var skönt att avsluta med lite bio.

Åt lite på Donken och sedan iväg hem.


Nu är jag jätte trött. Hoppas på att ni haft en bra helg och även en bra dag idag och att ni får en bra dag imorgon.

Puss och godnatt <3<3<3<3





Kommentarer
Postat av: MissCM

vilken söt klänning! :)

2009-03-31 @ 21:56:47
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: Leia

Söt klänning =)

2009-04-01 @ 15:10:48
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0